At work

Så var det igång...jobbandet! Efter en skön helg med tjejerna, fika, drinkar och SATC så kändes det bra att börja jobba. Det hanns med mycket i helgen, men städat har jag inte gjort så de ska jag göra när jag kom hem!

Bra start på arbetsdagen, kommer 10min försent :( Men de har varit mycket idag, fullt upp och ca 10 min lunchpaus..men jag får nog gå hem tidigare så jag ska icke klaga! Vi måste ju lämna saker att göra imorgon också :p

Om jag blir hemskickad tidigt blir det att lämna blod och sen hem och äta middag. Gjorde VÄRSTA budgetlunchlådorna igår. Totalt pris typ 5:-, championer, pasta och en sås till den :) *Mums, stark!!*

Lämna blod gott folk!! Aj min rygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0