Afton

God kväll! Nu har vi ätit oss mätta på otroligt god mat; kött, klyftpotatis, sallat och grillad Zukini (som jag inte har en aning om hur det stavas!) Mumsigt var det iaf!!!

Dagen gick snabbt och vi höll igång konstant med det ena eller det andra. Nu har vi iaf lite nyslungad honung, men leveransen till Leilas mat gick inge vidare för deras anställda är brutalt förvirrade..men vi ska dit imorgon. Jag ville ju se torpet där dom spelar in, jag vill vill vill!!!!!! Jag planerar att stalka bruden dit efter honungsleveransen imorgon...*hihi* Jag är ett BIG leilafan..hon verkas så söt!

Efterrätten är förberedd - Vispgrädde, jordgubbar, yoghurt och nyslungad honung uppepå! *Mums!*



Ciao darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0