typisk göteborgare!!!!

Ett litet paket ska skickas ut - 3h senare är det klart!
Att ringa och beställa en budbil och få sakerna skickade är inte alls så svårt, ifs svårare än jag trodde, men att få all info och få allt att fungera de är de som är tufft! Ett pucko som skickar infon efter 1,5h "de är faktiskt lunch" och sedan blir arg för att paketet inte blivit skickat innan jag skickar adressuppgifter - VA!??!?!?!?!??!?!

Jag tycker inte om när man inte vet hur allt fungerar och detta var ett typiskt exempel. Som tur var va jetpak-agenten jättesnäll och vi var båda lätt förvirrade. Han ville skicka paketet till mitt telefonnr? Haha, de finns lite härliga människor där ute!

Nu är det klart och jag ber att de inte blitt några problem! :S

Ciao for now

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: ja visst är den cool, kommer från Asos, jag fastnade direkt för den!

2008-07-23 @ 16:12:23
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0