Trasiga datorn

Ang min väldigt döda bärbara dator...
Nu har jag pratat med försäkringsbolaget om min trasiga dator och gjort en skadeanmälan på den. Tjejen jag pratade med lät som en robott, var glada människor!

Jag skulle iaf skicka in ett papper från TM-data där jag lämnade in den där de stod att dom inte kunde laga den. De skulle sedan skickas in med angivet skadenr. Men när jag ringer till TM-data så säger dom att dom ska fylla i något papper, en skadeanmälan och blev lätt förvirrad när jag inte fått ett sådant. Oh well...han skulle kolla upp ärendet med en kollega för han kom inte ihåg det och sedan höra av sig!

Jag hoppas att dom skyndar sig och att jag får svar snarast så jag kan köpa en ny. Självrisken är på 1200:- men de är ju billigare än en helt ny dator liksom...vi får se vad som händer!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

haha darling, jag lovar att jag är blekare än dig ;) jag har suttit inne HELA sommaren och jobbat sen ja sluta skolan :P hej då sommarbränna liksom :P

2008-07-14 @ 13:11:24
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0