Torsdag

Blä det är fint väder idag igen...varmt så man nästintill dör! AC.n står på max men de gör inte direkt någon skillnad!! Jag kommer garanterat ta lunch idag och sitta uppe på takterrassen och sola. Brukar slänga i mig maten eller bläddra i någon tidning och sen gå tillbaka till mitt rum. Men vi har stängt mellan 12-12.30 så då kommer jag också vara det!

Gårdagen var trevlig, träffade Hanna med sällskap som var ute och letade cocktailklänning. Hon hittade en i rätt storlek och slog till - trotts att de skulle kunna rädda 1600 svältande afrikanska barn! Sen åkte vi till hanna och spanade in hennes nya möbler och fikade med hallonsaft och bulle! *Mums* Sen åkte vi till Josefina och satt i solen och drack rosévin, riktigt härligt. På vägen ut såg jag syrran..dom hade suttit där sedan 17 - haha! Oh well de är väl trevligt, alkon! ;)  

Ska bli superfint väder hela helgen - sjuuukt mycket folk på marknaden! Jag kommer iaf sola så mycket som jag kan/hinner! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0