Tisdag?

Alla dagar smälter ihop..jag har ingen koll alls vilket är rätt läskigt! :S

Gårdagen/natten/morgonen hos mammsen var jättemysig, saknar alla småpluttar (brorsorna) när man inte ser dom på ett tag..dom är SÅ SÖTA. Jag föll nästan på att äta upp Albo imorse vid frukostbordet..han var så söt att de inte går att förstå! Adam är också söt..han tyckte inte att jag skulle åka :( Naw!
Igår grillades det, Micke köpte en vattenmelon på 15 KILO..sjukt stor! Sen var de fetaost och massa sallad + grillad annanas såklart (de bästa som finns!) Sen middag men gott som tusiken! Kikade i mammas H&M katalog, jag har fortfarande inte fått den jag beställde, och hittade massa..underkläder! Ja och annat också såklart...

Idag blir det nog Hagsätra tror jag..men vem vet vad som händer :p
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0