The Girls

Ibland blir man så glad när man tänker på alla ens underbara vänner, tänk vad man skulle göra utan dom? Det skulle ju absolut inte gå..helt omöjligt!!

Gårdagen hos frida var lugn och skön! Vi fick än engång veta att jag inte kan läsa då jag självklart tar dubbelt så mycket mjölk än man ska i chokladpuddingen, de är ett vanligt förekommande fenomen...händer VARJE GÅNG! Jag läser "påsen" och det står "påsarna"..oh well! Second time around was nice.

Så skönt att bara ta det lungt och skratta åt alla konstiga saker man gör/säger. Jag och frida var väldigt hungriga i väntan på annie i Vällingby centrum, då fick jag veta att man inte kan äta sig själv..de gör ont! Supertrevlig kväll, och bra sällskap..dock blev det lite väl sent! De är bra att vara i stockholm och träffa alla människor, dom är saknade när jag är i Kalmar! :)

Vill du gå på kompisdejt med mig..hör av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0