Söndag

Imorgon är de tillbaka till jobbet..men det positiva är att jag ska ha bil halva veckan - f*** kollektivtrafiken! Ska bli jätteskönt :) Pappa undrade vid frukosten om jag skulle bli jättearg om han inte skulle åka till stan imorgon (åka tåg tänkte jag då) men han hade ett erbjudande, nämligen att jag få bilen tills på onsdag MED i princip full tank. Jo men visst, de tackar man inte nej till. Vi får se hur lång tid det tar för mig att köra ut till Sollentuna från Hagsätra...

Nu ska jag strax upp och titta på tv innan tidig sänggång, ska upp tidigt och köra till stan ju eftersom jag är på landet!

Så varning Stockholm jag har stoooor bil i veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0