Sommarsverige

Det är helt underbart väder idag me..snyft de är inte kul att jobba längre!!! Jag vill sitta uppe på terrassen all day long och få lite färg..jag är definitionen på blek. Thats the hard working life. Hoppas på fint väder i helgen iaf!!

Igår hann jag med allt som skulles, dammsuga lägenheten och färga håret. Nu är jag helt klart brunett, om inte mer :S Den blev alltså väldigt mörk, den skulle vara ljusbrun så fråga mig inte hur det blev så! Jag måste färga om de hos frisören..jag ville ju jämna ut den lite ljusar tonen jag hade i håret och så blev de Mörkt! Som tur vad är jag nyklippt så måste bara färga det, när jag får pengar..

Kom för övrigt 40min sen till jobbet...
Busstrejken gällde Hagsätra
Missar tunnelbanan + 10min
Tunnelbane fel, byte i slussen till röd linje + 7min
Pendeln sen +10 min
Missa bussen +10 min
Gå 3 min
= 40 min sen, men jag är glad ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Godmorgon & ha en bra dag :)

2008-07-10 @ 09:29:11
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0