Solig fredag

Oh så fint väder det är :( Men snart är det helg och eftersom de ska bli fint i helgen också har jag iaf något att se fram emot, riktigt härligt. Om 7h och 10 min så åker jag mot landet, ska möta pappa någonstans och sen far vi. Ska bli så skönt så skönt.

Idag så ska jag avverka 2 pärmar och leta efter stipendium som de börjar bli dags att fylla i och skicka in, att hitta något bra stipendium är ju knappast lätt så jakten måste börja itid. Har ni några tips på stipendium till USA?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

haha ja tyvärr ska det ju vara strålande sol fram tills på onsdag... gissa vem som jobbar till 19 fram tills dess ;)

2008-07-25 @ 10:00:20
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0