Solen!

De är helt otroligt, solen skiner! Inte ett moln på himmlen, men självklart är jag på jobbet! :( Thats life! Varmt som tusiken är det, nu är ett fönster av tre inne på mitt rum öppna..känns som jag vill öppna alla, eller ha lite AC de skulle också funka!

Eftersom man går till jobbet nu för tiden så hinner man se ganska mycket under tiden..till exempel så är det många som cyklar till jobbet - dom är rätt lustiga! Vissa cyklar i sina söta arbetskläder och hatar bussarna och sen finns det übercyklisterna!!! Hälften av dessa ser ut som skämt..och andra riktigt grymma ut!
Tajta kläder..självklart med en massa krafs på, reklam eller nå påhittat grejs. Hjälmar, vissa små och andra stoooora..värsta skärmarna och I dont know what. Dom ser iaf roliga ut och ibland går det inte att hålla sig för skratt - vissa bör hålla sig till de söta arbetskläderna! (men glöm inte att dra upp byxorna så förbipasserande slipper överraskningar)

Oh...körde bil i stan igår - jag är sååå duktig så! Lämnade pappa och birgitta och körde hem till hagsätra! Stora bilar = Bra bilar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0