Solen skiner..

God morgon!
Usch de är dom har dagarna som man inte vill vara på jobbet! Solen skiner och det är varm och skönt ute...jag vill också! Men jag fick lön idag så när man kollar på saldot på kontot är det väldigt mycket värt att sitta här! Nu hoppas jag verkligen på vecka 32 också..annars blir det landet och hjälpa till där vilket kanske också behövs!

De var otroligt tomt när jag kom till jobet 20min sen, bara jag och städaren här! Lika tyst som vanligt men ändå. Hittat en ny hemsida med inredning - en auktionssida där jag kommer sitta hela dagen!

Igår när jag kom hem så blev det en joggingrunda, ökade på så den blev 1-2km längre vilket var trevligt..man känner sig så otroligt duktig när man gör det! Blir en ikväll också om jag inte ska träffa Hanna för då blir den imorgon, eller tvärt om. Vi får helt enkelt se..mat ska jag också köpa!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0