regn..

Det regnar av och på hela tiden, inge väder att vara ute!

Nu har jag surfat på alla sidor jag kommer på och är otroligt uttråkad, men jag har ju en bok kom jag på..den ska jag nog ta och läsa ut! Inte mycket kvar nu, spännande :)

Har kikat på iPhone, som vanligt jag vet, men de är så mycket att ha koll på. Ska beställa en när jag får lön, alltså om en månad då de förhoppningsvis finns en 1.1.4 med 2.0 software..skulle vara mycket lättare liksom! :9 Så vi hoppas på det..min familj hoppas på att jag ska sluta tjata om den så alla blir nog lyckliga när jag får den..

Nej nu är det Annika Bengtzon och Primetime för hela slanten!

Omslagsbild: ISBN 9789164201621, Prime time

Kommentarer
Postat av: Karro

Men den är ju röd? :P

2008-07-20 @ 19:25:16
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Karro

hahaha ja trodde vi prata om hårddisken :D Nevermind ;)

2008-07-20 @ 19:55:07
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0