Pysslig

Idag känner jag mig väldigt pysslig..jag har stickningen i handväskan och ska en sväng förbi panduro innan jag ska hem. Jag borde sluta snart..och då ska jag ta bussen!!!

Dom ska ha sitt jäkla bussmöte nu, kommer dom inte överens kommer jag också att strejka!!! Hata busschafförer isf..dom har fansiken för bra betalt..SÄNK lönerna för dom!!!!! Oh well!!

Fick precis veta att min FAVORIT skåning (förutom annette) Katrin kanske kommer till mig i helgen!! De skulle vara superkul..har inte träffat henne på en hel måååånad, its crazy för jag brukar i princip bo på henne, nej inte bokstavligt. Men de skulle vara super om hon kommer!!!! Då är det bara de andra i gänget som saknas ;)

Heeemmm!!! Jag vill heeeemmmm... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0