Problemlösning

Det är skönt att få skjuss till jobbet, även om det bara händer ibland så är det så skönt! Eftersom vi sov på landet inatt och pappa och syrran jobbar i Norrtälje fick jag skjuss ända fram till dörren. Kom bara 10 min sent, helt okej eftersom vi åkte från landet 07.00.

Lungt på jobbet men jag har fått öva mina kunskaper i praktisk problemlösning. En kund ville ha deras serviceorder nummer, men hade bara ett fakturanummer..spännande att dom ringer mig som ej har tillgång till fakturorna men dom var bestämmda på att jag skulle kunna lösa det :S 5000 papper och filer senare ringer jag växeln och orderavdelningen - löst! Haha, växeln dom är bra dom! :)

Ingen lunch har jag med mig heller...de får bli macken! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0