Poool

Efter många om och män hittade jag rätt igår, fy jag tycker inte om att köra när jag inte vet vart jag ska..eller kan vägen rättare sagt. Men de gick iaf bra och sakerna kom fram till landet som de skulle. På landet var det luuungt, så skönt och tyst tills folk började joddla (dom har röstkurser hos grannarna). Men vi åt middag och sen åkte vi till grannarna och krashade deras pool, jag låg i någon timma tills de var kyligt och mina händer hade små russinfingrar innan de var dags för project runway :)

Idag efter jobbet ska jag till stan och träffa Qamilla, wei! Henne träffar man allt för sällan, man var ju van att se folket varje dag i gymnasiet. Vi får se vad vi hittar på, jag vill iaf se hennes och björns lägenhet!!!

Pusssss


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Hejsan! jag är medlem på en bra sida, påminner om gratisbio lite grann. Man kan få gratis saker och så



Bli medlem här



http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Kram N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-07-31 @ 08:32:03
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0