Onsdag

Halva veckan har gått, och det kan vara så att jag bara har tre arbetsdagar kvar..jag vet inte riktigt. Men hur som hellst är det skönt att helgen närmar sig, vi ska sälja honung på marknaden på lördag i köpingen och de brukar tydligen vara massa folk där så förhoppningsvis säljer vi så det knakar! :)

Efter jobbet ska jag hämta saker, bisaker, hos en leverantör och sedan köra ner till landet och lämna bilen. 25min tog det till jobbet om man kör lagligt vilket är otroligt ovanligt på Essingeleden där alla ligger minst 15 över..synd för dom för jag kör i 70km/h. Kom till jobbet 07.58 så de var ju perfect. Skulle aldrig orka köra bil i den vanliga morgontrafiken, då skulle de gå snabbare kollektivt..men under semestertider är det bara smidigt.

Worki worki (kolla på sista HööK avsnittet!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0