Ny vecka

Helgen på landet var very trevlig men nu är det tillbaka till arbetslivet! Två veckor kvar, eller eventuellt tre och sen är det lite semester igen innan skolan och Kalmar.

Pappa körde mig till jobbet eftersom vi blev lite sena från landet, tack så mycket för det papsen! Så skönt så skönt att slippa kollektivtrafiken, och de gör så mycket för veckan..de känns som de saknas en dag då eftersom man slapp bussar och pendeln en morgon :)

Idag blir det nog rätt lungt, har redan gjort en order och nu ska jag ge mig på en gammal som jag egentligen skulle spara till Cina men nu har jag ju fått snitts på det här med internordrar!

Ha en härlig dag

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt att slippa pendeln... funderar på att flytta för att slippa den faktiskt :) Ha en fin dag!

2008-07-21 @ 09:20:13
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Jojo

Mia: Ja det finns ju absolut bättre saker att göra än att sitta på pendeln, typ sova! Om detta var mitt heltidsjobb skulle jag nog bli galen :p

2008-07-21 @ 13:36:20
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0