Kungligt

På eftermiddagen hittade jag till SVT.s sida "Play" där man kan se på olika serier, dokumentärer och liknande. Otroligt bra när man har tid över..vilket jag har. Och som stort fan av Kungafamiljen och monarkin, har jag de senaste 3h kollat på "Året med Kungafamiljen"...93-95 har jag avverkat hittills! Så kul så.. :)


Bild: Royalcourt.se

Nu ringde pappa och sa att han är klar, wippie! Så det blir en avkapad arbetsdag. Kontoret har varit dött hela dagen så ingen lär sakna mig! Imorse var vi två på kontoret, vid lunch gick den ena och då kom en till..så jag har iaf ett sällskap - han sitter någonstans på andra sidan :p

Så nu bär det av mot landet..och solen!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Vädret är verkligen kanon! Hoppas du får en fin helg :)

2008-07-25 @ 16:26:41
URL: http://graceful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0