Kom in på Allt!

Ett år sedan var jag i upplösningstillstånd..i väntan på antagningsbeskeden. I år har jag helt missat att dom har kommit :p Jag har ju sökt till ett gäng olika valbara kurser till ihöst, både det ena och det andra. Nu till problemet: Jag kom in på alla kurser jag sökte!

Projektkunskap 7,5 hp (A-nivå, Distans, Halvfart)
Projektledning I 15 hp (A-nivå, Distans, Halvfart)
Introduktion till entreprenörskap 7,5 hp (A-nivå, Halvfart)
International Business Studies I 15 hp (A-nivå)

Har bara tid för 15hp eftersom vi har uppsats, metod och organisation från slutet av oktober, så 15hp heltid har jag att spendera tills dess. Men jag tänker nog läsa Projektkunskap, Projektledning och introduktion till entrepenörskap (låter superintressant)..så de blev alltså 30hp. Ska läsa om våra ek kurser också - 15hp!
Det blir alltså 60hp på en termin = 200%

Men de är intressant så de ska nog gå bra, om nån skulle vara dålig är det ju bara att hoppa av, poäng har jag så det räcker! :) Låter det som en bra idé?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0