Jo men visst..

Det händer verkligen ingenting just nu, det har inte hänt något sen före lunch..eller före 11 till och med. Det fanns "massor" att göra då. Jag klagar inte men de är inge vidare att sitta på jobbet och inte ha nått att göra, samma dilemma för att kontorsråttor jag vet..men ändå. Var precis runt och skulle hämta post, men de fanns ingen så de var rätt simpelt faktiskt! Posten kommer inom 20 min så om 15 stänger jag ner datorn och går ner. Känns lika bra, för vad ska jag göra här? :p Funderade på att beställa mina skolböcker, men nej juste vi börjar om 5 veckor..oops.

Ikväll så ska jag ut och gå, jag har så ont i svanken så vi får se om det går att springa. Men men, vi får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Är lite långtråkigt att jobba när det inte händer nåt.. Tiden går så långsamt!

2008-07-24 @ 19:17:05
URL: http://graceful.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jo de är faktiskt rätt långtråkigt! Sålänge man har någonting att göra går det bra, man får sätta upp "surfmål" för dagen ;)

2008-07-25 @ 08:30:55
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0