Inredning!

När jag kommer tillbaka till Kalmar ska jag fixa upp lägenheten..och de på en gång! De ska målas, sättas upp ramar och hyllor! Tänkte gå igenom varje rum och hoppas att jag kan få lite tips och synpunkter från er..

Egentligen har jag inte gjort nått sen november när jag flyttade in, i väntan på hjälp och beslutångest, men nu vet jag vad jag ska göra!!!

Detta ska göras i rummen:
Hallen - Måla om, byta ut hathyllan, sätta upp ny lampa, dörrarna?
Klädkammare - ev byta ut hyllsystemet
Kök - Ny lampa, byta ut diskbänken, lacka om luckorna (senare)
Vardagsrum - Målas om, sätta upp ramar, sätta upp gardinstången ordentligt, (ny taklampa?), köpa matta, ev byta soffa/överdrag,
Sovakov - Sätta upp draperi, måla fondvägg, sätta upp ramar, fixa överkast/sängram, ny lampa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0