Imorse

Sov inte vidare bra inatt, min telefon störde mig hela tiden!!!
Vaknade av något ljud vid 03 men hann inte mer än precis somna när syrran skickar sms och frågar om jag är hemma.. "Japp" blev svaret innan jag hamnade i koma igen...03.56 ringer syrran igen och vill bli insläppt. Jag öppnar, går och lägger mig och faller i koma.
Sen vaknar jag i ett skutt och kollar på klockan och allt jag ser är ".50" så jag Hoppar upp ur sängen och på 4 minuter är jag påklädd, borstat och satt upp håret och nästan sminkat mig...sen kollar jag på mobilen och undrar varför den inte ringt. Då ser jag "05.54"..haha jag hade inte alls försovit mig!!!

Men vilken stress det är när man tror att man ska bli sen och sen kommer på att man gått upp 30min tidigare än planerat. Oh well...jag hann iaf fixa mig och sen kollade jag på Tv4s morgontv. Sen kom jag iaf iväg...men jag hatar när detta händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0