Hösten

Jag har fattat ett nytt beslut ang skolan i höst..de blir ingen Introduktion i entrepenörskap, än! Efter att ha sett kurslitteraturen på dom andra kurserna kändes det som nog. Eftersom jag ska läsa företagsekonomikurserna i höst också så kommer det ju knappast att bli slappt!

Ska faktiskt bli kul, eller intressant, med företagsekonomin..de är inte så farligt om man är laddad för det. Jag struntade i båda förra gången :p Under budgeteringen skulle jag hoppa av, och struntade i den då. Och kalkyleringen missade jag några föreläsningar och då var de kört - finns ingen intresse så går det inte. Jag har inte gjort några omtentor så de känns ändå helt okej, skulle nog vara segare om jag gjort tentan 2-3 gånger och inte klarat den..de är så jag fungerar.

Varför göra något halvdant när man vet att de inte fungerar? Man blir bara besviken i slutet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0