Helg!

Nej...nu har jag fått nog!!!

4 pärmar blev avklarade idag, iaf de som man kunde göra vilket var en del. Nu ska jag hem, idag blir det wokmiddag och sen måste man ju få äta något gott eftersom de är fredag. Hoppas mina böcker kommit också!!

Nått roligt - Jag mailade Rix FM Semester och dom hälsade till pappsen, hihi de är så kul så! De var pappa-tema så då fick pappa sig en hälsning! Hoppas att han lyssnade, annars missade han den. Han fick iaf massa guldstjärnor och världens bästa pappa (för de är han faktiskt, bättre än din ;) )

Imorgon ska jag till mamma, pussattack på Adam och Albo (Albin) plutti-plutti dom är sötare än socker!

Ha en SUPER helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0