Hängigt

Snart är arbetsdagen klar - jippie! Jag känner mig helt död, som en hängbjörk ungefär! Men men de är bara att hålla ögonen öppna, kollar på Året med Kungafamiljen 2001. Har sett alla HööK avsnitt som kommit ut hittills, nytt på lördag på Tv. Jag går nog snart tror jag, ska köra till Järfälla och hämta bigrejjer och sen ner till landet efter det. Köra hit och köra dit...jag hoppas bara att GSP.en är snäll och visar mig rätt på en lätt väg - skulle uppskattas. Vad gjorde man innan GPS.en??

Har suttit på eftermiddagen och fixat en massa jobbansökningar för extra- och deltidsjobb till hösten. Hoppas speciellt på ett, som var utlyst, som är perfekt för mig och de jag älskar så de hoppas jag verkligen på. Helgjobb + ev någon veckodag i veckan - super!!

Nej nu ska jag dricka ramlösa *Mums!!*

Kommentarer
Postat av: a

2008-07-30 @ 19:14:57
Postat av: Annica

Det är klar att de fick äppel paj, men även bärpaj, färskpotatis sallad, grillat kött, fyllda bröd.

Mums mums. kram

2008-07-30 @ 19:17:12
URL: http://ag86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Mums mums!

2008-07-31 @ 08:28:30
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0