Frustrerad

Jag blir galen!!!!

Under två veckor skulle jag lära mig de som behövdes för jobbet, sure thing de ska väl inte vara några problem!? Allt har gått bra, men när det gällde material i serviceordrarna har Cina alltid gjort dom, dont ask me why! Nu får jag en derviceorder - MED material!

Hur gör jag detta? Det finns ingen att fråga, jag ser inget annorlunda på tidigare ordrar med material..vad ska jag göra nu då? Varför har jag inte fått lära mig detta? Har gått igenom alla pärmar och alla papper som finns men hittar ändå ingen information om hur de ska göras!!!!

*SNYFT!*

Update: Puh! Servieteknikern kom förbi och försökte iaf hjälp - vi har troligen ett svar!

Kommentarer
Postat av: NEILA

SPANA IN BLOGGEN ;)

2008-07-15 @ 11:58:48
URL: http://neilanteresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0