Free

Posten kom tidigt..men jag sitter kvar några extra minuter för de känns så löjligt att gå redan 15.30 och bussen går inte förens 15.57 så det är lungt. Dagen har varit jättelugn förutom några notifications imorse som var lätta (tack gud!) så de har varit en skön dag utan problem - alla borde vara så. Men visst, man vill ju gärna ha lite saker att göra men inte så man stressar ihjäl sig.
Imorgon är det halvvecka..woho! Tre dagar kvar till helgen, landet och Malma Marken i köpingen. Skoj skoj skoj, EMD kommer till marknade också..men nej dom vill jag inte gå och se. Det räcker att höra dom på radion konstant! Men landet är iaf trevligt..

Och imorgon får jag LÖN! Woho jag kommer vara rik, eller mitt sparkonto kommer få en rejäl höjning vilket kommer vara bra till hösten! Woho..nu ska jag gå till bussen! Ikväll är det bara jag hemma och de kommer nog bli en del SATC!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

Är det i Malmköping? Marknaden? Johan och jag funderar på om vi ska dit...!

2008-07-22 @ 15:48:18
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0