Fredag - snart helg!

Underbara fredag, de borde vara fredag varje dag..den är lite mer avslappnad. Snart helg!!! Nästa vecka är jag själv på jobbet, jag får sköta allt själv och de ska nog gå bra sålänge ingen ringer och vill nått. Alla måste gå på semester vecka 28-31!!

Helgen ska bli riktigt rolig, Katrin kommer upp ikväll - very lovely!! Ikväll blir det lungt och imorgon blir det in till stan och sen på kvällen är det middag hos mig och sen utgång! :) Ska jaga efter någon ny rolig bar eller nått under dagen, kan man vara mer trött på alla jäkla fjortisar på stan?! Får se vad vi hittar på, vi lär ju ha roligt hursomhaver!

Idag blir det fortsatt jakt ang Göteborgsbesöket, kolla upp AOS och fortsatt inredning..alltså rätt lungt!

Hoppas ni får en härlig dag! (haha de är inte blå himmel!!!)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha det är visst blå himmel nu :P

2008-07-11 @ 09:58:22
Postat av: Jojo

2008-07-11 @ 10:15:33
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej :D

Jag har en liten tävling på min blogg : dagensbloggdesign :) Läs mer på www.tesshansen.blogg.se, hoppas du vill vara med :D

2008-07-11 @ 11:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0