En helg på landet

Sista dagen på den här veckan och jag har faktiskt överlevt över förväntan. Inga felleveranser eller något sådant har jag lyckats med, jag är så stolt över mig själv! Blev glatt överaskad då jag fick en löneförhöjning på 20:- i timman, eller nja inte löneförhöjning i rätt bemärkelse men vi hade räknat med att semesterersättningen var inkluderad i månadslönen - men de var den inte! Så de blev 2300:- extra :) Hur glad blir man inte av det?!?!?!

Har fått en del gjort under förmiddagen, hade kommit några ordrar som snabbt blev avklarade och sedan kom posten och en budkille. Dom måste ha ett rätt schysst jobb, kör bil och lämnar saker dagarna i ända..man kanske ska byta jobb *not*. Men dom är alltid trevligt, me like.

Efter jobbet idag är det bråttom, jag MÅSTE hinna med bussen 15.44 så hoppas posten är tidig idag :S Ska med tåget från centralen 16.25, annars får jag ta nästa och de är 1 byte och tar totalt 2h så jag hoppas jag hinner med 15.44 bussen. Jag ska alltså till landet och får inte komma försent för pappsen och dom ska på något musikarrangemang som deras musiksällskap ska arrangera :S Så måste vara framme innan 19.

Hur blir er dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0