Bi bi biiiiin..

Jag vaknade av mig själv vid 8.35..och herre min skapare vad det var varmt i rummet! Fönstret var öppet, men rullgardinen var ivägen så de kom ändå inte in någon luft :p Blondinen i mig! ;)

Frukost med familjen och sedan ombyte till den heta overallen..jag tycker faktiskt om den. Man känner sig som en målare i den vita dräkten, det är ifs inte lika hett med huvudkåpan :p Vi har varit ute och hämtat in lite samhällen som ska byggas på och vi hann precis bli klara när himmlen öppnade sig och de vräkte ner stora droppar. Fortsättning följer ikväll!
Nu ska jag knåpa ihop en broschyr som vi ska ha på Bondens marknad om två veckor! Försäljningen igår gick helt okej, men då kommer de vara galet mycket folk! De är ju mycket roliare.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0