At work

Nu så har Cina gått hem, och hon kommer inte tillbaka! Nu börjar jag alltså jobba på riktigt, 3 veckor och de kommer vara riktigt tomt på kontoret. Jag tror att de kommer gå bra, jag har koll på det mesta...av pappersarbetet för resten har jag ingen koll på. Mitt nummer är iaf ute...men om nån ringer får dom sig ett gott skratt :) Cina skulle till Rhodos nästa vecka så man kan inte telefonera henne heller, men varför skulle de behövas när jag har koll. Problemlösning är inte min svaga siga - hihi! Till min hjälp har jag massa pärmar så de ska gå vägen.

Lungt och sköna veckor håller vi tummarna för, och att jag inte ska göra några massiva felsteg! Vore trevligt att överleva och klarat de bra :) Jag är ju ändå nästan uppe på halvtid av de totala jobbandet, skillnaden är att jag är ensam och utan min expertkommentator.

Wish me luck!
Jojo at

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0