Äntligen fredag

Jippie...idag är de fredag!!! Snart helg..och gud så skönt de ska bli.

Har fortfarande inte bestämmt vad jag ska göra, jo! En sovmorgon ska jag ha iaf, jag har gått och lagt mig vid 23 och upp 06 hela veckan och snart dör jag, 22.30 SENAST ska jag ligga i sängen. Idag kommer mina böcker från Bokus också, dom skickades i måndags och är dom inte här idag så ska dom få höra det.

Jag har börjat få riktig otur när der gäller internetbeställningar, ingenting är rätt och allt tar 5 år att få. Nä nu tycker jag att jag har förtrjänat lite tur! :) Hoppas dom kommer idag alltså! 3 böcker i ett paket, 1 i ett annat och sen 1 som inte blivit skickad än. Sen har jag att läsa på tåget! *Jippie!*

Nu hoppas jag Cina är färdigpratad för jag ska jobba med hennes dator, dom missade installera ett program på min :( Oh well..ska ju ändå vikariera för henne så de ska nog gå bra!
Ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0