USA

Nu vet jag..iaf namnen, på dom som ska åka till USA och Otterbien samtidigt som mig! Jag är plutten, haha alla är minst 2 år äldre, men vafansiken jag är van att vara lillasystern i gänget! Men de ska bli skoj att träffa dom nästa vecka, de är ju folk från hela Högskolan och inte bara BBS så de är lite härligt, varierat med folk. Hela 5st är vi som åker, tryggt att inte åka helt själv..de brukar annars vara så när jag åker ut och reser! - läskigt men skoj!

Meeeen..vi kommer tydligen inte bo i residence halls utan dom vill sätta oss i lägenheter, man kan väl bara hoppas att de är schystare standard i lägenheterna..och dom ligger ju fortfarande på Campus, men den "äldre" avdelningen. Oh, jag ser fram emot nästa vår..såååå mycket! :)

Nästa torsdag (eller om de var onsdag?) gäller det!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0