Tråkigt!

Jag lästa nästan ett kapitel i morse..gick inte upp så ofantligt tidigt imorse, vaknar alltid vid 10.00 för då kommer vår underbare brevbärare och slänger in posten genom brevlådan och snärtar igen den! KUL - INTE! Jag kommer ha en hel del saker att ta upp när det är årsmöte i föreningen.
Jag vill ha:
Nya dörrar!
Brevlådor i porten (gemensamt så man får hämta själv)
Sämre ventilation (?)
Ny fasad..hihi tegel/rött är så fullt!

Jag orkar inte läsa..har ont i huvudet, dricker som en toka men de försvinner inte :( Blä, snart föreläsning! Ska ta och äta en apelsin (har väskan full!) och hoppas att en c-vitaminkick tar över under kommande 7h innan man är hemma igen - jag håller på att somna! Stjärnattack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0