Tisdag

..de är tisdag idag eller hur?! Känner mig lite osäker..suck och fy!

Idag är det pluggning konstant! Blidde inte biblioteket med tjejerna utan sitter hemma, jag vet hur det blir på biblioteket, även om man är fokuserad då och då så är det oftast flum och de har jag inte tid med!

Annars idag så kommer mitt (och annicas) paket med kläder från HM, *jippie!* 7,5kg väger paketet, känns inte så mycket..eller de kanske de är. Efter 17 ska de hämtas..satsar på att vara där 17.01 :p Så spännande - kläder!!!

Sen är de tvättid mellan 16-21, herregud vilket spring de kommer bli..men nu ska tvättkorgen vara lika ren som resten av hemmet! Ska moppa golven idag också, de är inte vanligt ska jag säga er. Man skulle kunna tro att kungen ska på besök :p

Nä nu ska jag plugga..ha en bra dag folks! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0