Söndag

Söndagen ska vara vilodagen..men de går ju riktigt inte när man är student för då pluggar man iaf lite varje dag. De borde inte vara tillåtet! Men nu har jag slappat nog...nu är det läsning på hög nivå..minst tre kapitel idag också ska läsas. Kanske inte tycks vara så mycket, men man ska förstå också - tar tid!

Jag såg en silverfisk i mitt badrum..och stina föreslog att jag skulle flytta! Och jag håller nästan med...fy fansiken de är vidrigt. Den var på mattan så jag ska fansiken slänga ut den...men de kanske inte är så bra att slänga ut den utanför fönstret...eller?! Ja fy...därför har man män, ta han om allt äsckligt..minus för mig! :(

Plugga plugga plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0