Presentation

Bajs bajs bajs, vi ska presentera idag..spännande skulle man kunna säga! Jag har nooooooolllkoll på vad jag skrivit och de lär vara fel :p Måste hitta någon som fattar..måste läsa i boken också! Fan om någon säger något om min uppgift, jag kommer se ut som en fågelholk!

11h var jag i skolan imorgon, åkte från skolan 19.30..KUL! var tvungna att redigera några av uppgifterna för vi hade för mycket - puff borta! Då försvann hela arbetet när vi var klara, eller uppdateringarna försvann! :( Så då tog det en 30 min till :S Men den kom iväg..från 4 ½ sidor till 3 ½ typich men men, de var ju max fyra så de är väl lungt!

Nu ska jag läsa och försöka tolka min uppgift, dom andra kommer vid 13 och då ska vi komma på masterplanen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0