Onsdag

Jag är lat, riktigt lat..inge bra start på veckan har det varit! Men vi har inlämning på fredag, men de är bara att babbla på i en 2 sidor så är det klart! Sitter på biblioteket och har läst lite..gick inte sååå bra som jag hoppats men men. Är korta kapitel så det är ju iaf bra :) Ska hit imorgon innan och mellan mötet på international office och hik-tjafset och skriva uppgiften..borde inte ta så lång tid..men jobbigt när man inte har dator hemma och måste åka till skolan. PENGAR!

Nu är det strax möte så jag måste ruscha iväg mot en stor läskig byggnad jag aldrig varit i och hitta rätt klassrum, wish me luck :p Bowlingen slutar nog med akutbesök för åskådarna, nä fy hoppas inte :S

Ha en fortsatt bra vecka! :)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0