Måndag

Nu vecka! Hur börjar man veckan? - Försover sig...IGEN! Men jag vaknade 10min innan vi skulle börja så de var inte så farligt...missade en 15min totalt..och han hade inte ens börjat med dom övningarna som skulle göras idag så de var ingen fara!

Väldigt flummigt på rasten...vi räknade bla hur många böcker Adlibris borde ha...och hur många beställningar personalen hanterar per minus då de är nya kursstarter :S Aja..jag flummade bort mig själv efter ett tag - fina uträkningar brudar! :)

Vi skulle ha en såkallad "repitionsföreläsning" efter lunch..men de var inge vettigt så jag åkte hem efter en timma och nu har jag stääädat och lämnat saker i källaren, bokat tvättid mm. Ganska bra att lämna kvar brickan uppe, tvättade senast 16dec, så jag hade bokad tid mellan 12-16 på onsdag :) Perfa! Men de blidde iaf tid imorgon..kläderna är snart slut! :p

Nu ska jag ha fruktstund och sedan ska jag göra klart 4 kapitel i böckerna!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0