Måååndag

Ny vecka, ny kurs, nytt liv? Nja kanske inte det sistnämnda men ändå :p

Helgen gick snabbt, det var lungt och skönt..för en gång skull! Igår gjorde jag iiiingenting, läste ut en bok och bara njöt av att vara ledig! :) De är inte ofta man är det ska jag säga!

Men nu har den nya kursen börjat och jag hämtade precis ut den nya kursboken, rolig framsida med blommor och allt men svart/vit inuti..inga färggranna bilder och inte så många modeller. Men jag ser fram emot kursen som är mer mf-inriktad! Mindre människor i klassen, eller så är alla och super huvudet av sig i Åre, vem vet!?

Ikväll är det puben, ska dit vid 18 och sen är vi väl klara senast vid 02..gick inte att ta en power-nap men de ska gå! :) Bla Elin ska titta förbi har hon sagt..I have my eyes on you! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0