Koncentration?

Och nu så försvann all koncentration jag tidigare hade!

Har gjort te, bränt fingrarna av mig (nästan), ätit russin..måste köpa fler russin! Kollat på Days, de var min lunch - soppa med såpa kallar jag lunchen! Jag läser - förstår, men de kommer inte fram någonting när jag ska skriva..

..är de skrivkramp då?

Nu ska jag försöka, men de är halft omöjligt tycks det, hur ska detta gå? De kommer gå hemskt men jag tänker iaf försöka och sedan gäller det att hålla minnet intakt inför en ev omtenta, jag ville ju inte göra en sådan..men de kommer kanske bli det om jag inte SKÄRPER mig, men de vill inte min dumma, dumma hjärna!

Ciao..and dont give up out there!

Kommentarer
Postat av: Karro

Va söt du va på din nya presentationsbild!

2008-01-15 @ 17:02:32
URL: http://kajjo86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0