Kalmar - Håla!

Halloj! Datorn är fortfarande paj, men nu är jag hos Stina och redo för en rapport!

Vi var precis på bio, och såg National Treasur, superbra film..den tycker jag att ni allt kan ta och se på :) Very bien! Man var dock helt slut när man kom fram då det är så sjuuuuukt blåsigt, eller storm så man kanske skulle kunna säga..höll på att falla omkull med cykelt för de blåste så mycket utanför mig!!

MEN (som dom säger i Let´s dance) vi kom fram till en sak, vi bor i en J*kla hååållllaaa..dom tar för i fansiken inte ens kort i popcorn/godiskassan på bion - ASSÅ URSÄKTA, men är det stenåldern eller vadå? ICA hade inte heller öppet för dom stängde 18...heeeelt STÖRT. Vi blev viktigt besvikna på Kalmar..så jäkla dåligt!!! Kunde inte släppa "vi bor i en jävla skit håla!", nu är jag lite lugnare...men ALLA tar kort, gamla cafén är chill att dom ej tar kort MEN EN BIOGRAF!?!?!?!??!

Nu..äter vi godis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0