HM

Så var beställningen äntligen här! :) Det var ett JÄTTEpaket, ska lägga upp en bild när kameran fått ladda batteri, hihi, stooort paket! :)

Tyvärr är jag faktiskt inte så nöjd, inte alls så fina som jag trodde vissa plagg skulle vara :( Skorna var bäst, mina svarta espadrillos är en klar vinnare! Underbart sköna och snygga på, kunde varit lite högre dock! Men behålled ett par svarta och guldiga ballerinas, dom cerise och silvergrå får nog åka tillbaka. Sen ska jag beställa en större storlek av den långa randiga blusen som var uuunderba men sitter nog bättre ännu mer oversize!!

Nu har Annica hämtat sina saker...plus de som jag inte tyckte om som hon skulle prova :) Blev billigare än jag tänkte det här :) Vi får se..men de blir nog en deeel som ska tillbaka!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

vad fin blogg du har! =)

2008-01-15 @ 19:03:51
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0