Fortfarande vid liv..

Datorn är fortfarande ur funktion..snyft! Lämnade in den på reparation nyss, 250:- för att bara kolla upp vad som är felet, och han datorkillen sa att majoriteten av dom problemen leder till döden! Herregud de hoppas jag verkligen inte, hoppas hoppas att de bara är något litet problem som dom kan fixa. Acer släppte inte alla delar heller så då skulle de kosta flera tusen att skicka in den eller nått..de kan dom ju fetingglömma om vi säger så!

LEV DATOR LEV!

Denna vecka tentar vi av 1.5hp av kursen, har världens mest stressade föreläsare och man får magsår under föreläsningarna för att man ska hinna skriva av allting - idag ska jag skriva ut slidsen innan, Åsa lägger ut sina efter..men tydligen inte denna nissen så det var ju bra! :)
Ikväll är det kören..har 15 min att ta mig från skolan och ner till musikhuset så de är luuungt, vi har så underbara låtar så de ser jag fram emot. Nu - uppgiften och läsa lite!
*Puh va varmt det är!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0