Fly!

Just nu är jag trött, och inte för att klockan är sent..utan allmänt trött! Jag har nog aldrig varit såhär deppig..skolan förstör verkligen allt! Jag bryr mig inte..jag har ingen energi..och jag förstår verkligen inte varför :( Jag vill att allt ska bli bra..och med ekonomin hängande över en ser jag inte de. Just nu känns det som jag bara är arg..eller hatisk kanske. Suck..jag vill radera dom senaste månaderna, eller nej jag vill bara radera dom senaste två kurserna..han en känsla att dom kommer hänga med ett tag. Jag måste verkligen läsa något jag vill nyttja för att kunna plugga ordentligt..visst kämpa på de är snart över, men nää varför ska man se de så? De ska vara roligt..vem läser egentligen frivilligt skit. Och jag vet att de kanske är bra saker..och de kan nog vara intressant, om man har tid och inte är vinterdeppig. Vi får se hur det går..jag hoppas på mig!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh tack, själv älskar jag din bakgrund :D

2008-01-16 @ 12:35:32
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0