Dyrt!

Jag gråter! Min dator är ur funktion - min laddare har dött! *Snyft snyft!* har försökt med alla medel att få den lille lampan att lysa..men den vill helt enkelt inte :( Man är ju djupt beroende av sin dator, de är hemskt! :(

Men..de är ju bara att köpa en ny!? JOVISST..åkte till OnOff för att kolla upp pris (fortfarande inte några csn-pengar inne) och vad kostar den..jo 899:- VA VA VA VA VA!!!!! Herregud jag har inte dom pengarna, kul, jävligt kul! Dagens skämt! Happ, vad ska nu hända med mig, snyft jag kommer dö!

Nu är jag iaf på bibblan, massa folk här..inte konstigt kanske. Men rätt lungt så jag ska nog kunna plugga. Dom har iaf datorer här..tack tack!
Så nu vet ni varför de inte kommer bli så många uppdateringar från mig kommande tid :(

Någon som vet vart man kan köpa billiga skitladdare?!

Kommentarer
Postat av: Helle

Kolla tradera efter laddare. Det gjorde jag o hittade en billigt, den gick för 95, dock inte till mig, jag fick tag på en gratis iaf..

2008-01-17 @ 12:50:03
URL: http://hellebulle.blogg.se
Postat av: Anonym

kolla på Clas Ohlsson eller Kjell & Company de kanske har budgetvarianter...

2008-01-17 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0