Dåliga datorer

Jag får snart damp...and it is not a joke! Dom har förbaskade datorerna i skolan är bara för mycket!!! Jag har mitt frontpage-arbete på mp3n och ska nu föra över de till mina egna filer i skolan eftersom vi har redovisning på måndag morgon - tror du att de fungerar?
Svar - NEJ!
Jag har provat vid en 10 olika datorer och de kommer inte upp någonstans! :( Lite frustrerande..jag ska bara lägga in den gemensamma kantlinjen och så är jag klar..och eftersom jag inte har frontpage på datorn hemma, måste jag göra det i skolan!
Får ringa hem och sedan får dom försöka att maila över skiten.. :( Får göra det medan jag väntar på min tur på måndag!!! Håll tummarn!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Sahlström

Varför man inte använder frontpage...

2008-01-04 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0