Träningsverk!

Aj aj aj..träningsverk..aj aj aj!

De var jäklans va passet tog igår..körde till 100% så det är ju bra att det känns iaf! :) Ikväll blir det nog gym, variation är bra! Nu har jag ett konditionspass och två gympass kvar denna vecka! Ikväll..imorgon och söndag blir det troligtvis (eller lördag morgon) Vi får se!
Skönt att vi kommit igång också..ska boka en instruktör för det gav visst mycket sa Lina och Helena..ska kolla om jag kan haka Annica :)

Nej nu ska jag plugga IMC! Jippie! :)
Puss på er och ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg, träningsverk är skönt! Haha.Man vet att man har gjort nåt bra och inte gjort illa sig :P
Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-02-27 @ 12:38:00
URL: http://www.pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0