Torsdag

Änligen så är allt avklarat! :) Inlämningen av uppgiften gick bra, tog ju överdrivet lång tid men men! Sen fick vi tillbaka att vi skulle hålla redovisning - stressen återfann sig - panik panik!
Tog det lungt på kvällen och satsade på gårdagen! Kom till skolan vid 12, vi skulle träffas 13..men haha de kom ingen! Gick till stina och började skriva på mitt lille tal (bokstavligen litet) som blev helt okej och jäkligt sammanfattat. De gick coollungt tills de att katrin tappade bort sig och då blev jag asnervig för att jag skulle göra det - men jag hade manus! Pratade i raketfart men publiken uppfattade iaf vad jag sa och fick positiv respons på det!
BORTGJORD -Dr. Bertil (läraren) ställde en fråga till mig..haha oj stressen tog över :S Glömde frågan och svamlade ett svar, han var inte nöjd så martina hoppade in och då fattade jag frågan :p haha! Tack darling!
Lagom stressade men med mycket positiv feedback länade vi NY200! Mot stan och en fika och kik i affärer innan hemfärden!
Blev uppringd av Alex, en kompis från..ja typ allt! Har inte snackat med henne på JÄTTELÄNGE så de var skönt att prata med henne - tänker på dig darling de vet du! Hoppas allt löser sig, flytta till kalmar! :)

Kommentarer
Postat av: T

Har läst igenom några av dina inlägg nu, och jag måste säga att du skriver rätt bra :)

2008-02-01 @ 16:11:15
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0